* Opis | Moje przejazdy "Krwawą Pętlą" | |
* Mapa szlaku | ||
* Problemy nawigacyjne | ||
* Zmiany przebiegu | ||
* Przewodnik z 2015r |
1. | Suchocin - wał wiślany | |
Kiedyś szlak prowadził wzdłuż wiślanego starorzecza. Dalej koło zewnetrznego fortu twierdzy Modlin wychodził na szosę DW630 (na obrazki niebieski kolor). Teraz skręca wcześniej ulicę Modrzewiową i dalej biegnie wzdłuż szosy DW630 (na mapie kolor czerwony). Na tym odcinku znakowanie jest dobre | ||
---|---|---|
2. | Wólka Radzymińska | |
A: Szlak przy Bieniaminówce znakowany jest przy rzecze (jak niebieska linia), ścieżka jest nieprzejezdna (nawet ścieżki brak). Za 100m jest droga, która się skręca w las i do której dochodzi szlak. B - D: Na tym odcinku szlak poprowadzony jest lewą stroną ulicą (lub ulicy ), znakowania brak. Na to wskazuje jedyny znak czerwonego szlaku na drzewie po lewej stronie drogi (po tej samej co wieś) na wysokość D. B: . Na pewno nie jest możliwe przejechanie tak jak szlak sugeruje, jedyna możliwość to jak czerwona linia, ale tam drogi nie ma jest tylko piaszczysty pagórek, na którym stoi słup. C Według map szlak prowadzi rowem przeciwpożarowym. Do pewnego momentu da się jechać tym rowem. D Na tej wysokości po drugiej stronie ulic jest szlak, sugerujący, że od ulicy Topolowej powiniśmy przyjść tutaj wzdłuż ulicy dopiero w tym miejscu przekraczając ulicę. | ||
3. | Rezerwat Horowe Bagno | |
Na niebiesko zaznaczono rzeczywisty przebieg szlaku czerwonego w okolicach bagna. Na czerwono zaznaczono możliwy do przejechania wariant. Na mapie też jest zaznaczony przebieg szlaku. Jest on błędny. | ||
4. | Warszawa Rembertów | |
Na nowych elektronicznych mapach ma, że szlak prowadzi ulicamy Paderewskiego i tak (chyba) poprowadził mnie szlak, gdy jechałem przez Rembertów od modlina w kwietniu 2015r . Jednak na mapach papierowych mam tak jak czerwona linia na obrazku. Dodatkowo w 2013r., gdy jechałem w stronę Modlina to szlaki poprowadziły mnie ulicą Zesłańców Syberyjskich. | ||
5. | Droga krajowa DK2 (trasa na Siedlce/Lublin) | |
W 2014 odzielono od siebie jezdnie drogi za pomocą barier z lin stalowych jednocześnie uniemożliwiając łatwe przejście jezdnie w miejscu, gdzie czerwony szlak przecina. Chcąc przejść jezdnie, trzeba pójść do przejścia dla pieszych. Na razie nie ma zmiany biegu szlaku | ||
6. | Janów - Otwock Mały | |
Szlak prowadzi po prywatnym polu i sadzie. Dodatkowo od rzeczki do szosy DW801 droga zostala zaorana. Od drogi wiejskiej do lasu prowadzi prywatnym sadem do lasu. Przy lesie droga prowadzi między lasem a gospodarstwami. Można próbować przejechać. Jednak zalecam przejechać tak jak zaznaczono na mapie czerwonym kolorem | ||
7. | Zalesie Górne | |
Nowe znakowanie prowadzi tak jak czerwona linia na mapie. Mapy elektroniczne nie zostały jeszcze zauktalizowane, co widać na przykładzie. W ten sposób szlak omija jedną z atrakcji szlaku. Przeprawę przez sporą rzeczkę o nazwie Zielona. Szerokości około 3m przez bród, głębokość wody do 30 cm, teraz jak widać na zdjęciu zrobili tam mostek, ale i tak szlak przenieśli. |
1. | Sękocin Stary [DK7,DW721] | |
Po wybudowaniu łącznika S8 do DK7 w Sękocinie Starym ulegnie zmianie skrzyżowanie dróg DK7 i DW721. Nie wiadomo jak będzie wyglądało przejście na drugą stronę DK7 i wejście do lasu w miejscu, gdzie będą stać ekrany przeciwdżwiękowe. Być może do szlaku trzeba będzie próbować dotrzeć od drogi DW721 i "Leśnej Polany". | ||
---|---|---|
2. | Wólka Pracka [S7] | |
Po wybudowaniu S7 od węzła Lotnisko do węzła Grójec po nowym śladzie, szlak będzie przecinał nową drogę w Woli Prackiej. W tym miejscu szlak prowadzi zarośniętą drogą polną, zatem nie liczę tutaj na obiekt drogowy (wiadukt, tunel, przepust). Być może taki obiekt powstanie w pobliżu (na Pałacowej) i trzeba jechać z żółtym szlakiem rowerowym. | ||
3. | Mazowiecki Park Krajobrazowy [POW (S2)] | |
Przy budowie Południowej Obwodnicy Warszawy w ciągu drogi S2 w Mazowieckim Parku Krajobrazowym szykuje się spora rewolucja. Zamawiający chce aby droga powstała na estakadzie, ale czy inwestor dotrzyma słowa. | ||
4. | Paszków [S8] | |
Przed rozbudową DK8 do standardów S8 przechodziło się przez dwie jezdnie około 1km od drogi DW721. Na pewno nie będzie tam żadnego przepustu i aby przekroczyć drogę należy będzie użyć wiaduktu w ciągu DW721. | ||
5. | Zielonka [S8] | |
Niestety "cywilizacja" dociera do słynnego Horowego Bagna. Ślad nowej S8 poprowadzony jest skrajem lasu, a przy skraju lasu biegnie też szlak. Czy piaszczysto-błotna droga po której biegnie szlak zamieni się wyasfaltowaną "serwisówkę". Czy będzie przejście szlaku przez nową drogę, kiedy ta będzie skręcać na zachód. Prawdopodobnie aby przejechać na drugą stronę, trzeba będzie użyć węzła wydłużając drogę o 2km, pytanie tylko będzie możliwość dojecha do węzła i z powrotem do szlaku. | ||
6. | Wiązownia [S17] | |
Wraz z budową obwodnicy Wiązownej po starym śladzie DK17 napewno przebieg szlaku zostanie zmieniony. Po pierwsze prawdopodobnie aby dostać się na drugą stronę drogi, będziemy musieli pojechać 2km na półnoć do węzła i wrócić starą drogą DK17. Oczywiście może część osób zamiast jechać lasem 2 km na południe, a później serwisówką 2 km na północ (jak będzie taka możliwość) wzdłuż lasu. to od razu pojedzie na węzeł. Kolejne ważne pytanie, czy będzie utrzymana ciągłość ulicy Parkingowej, czy aby dostać się znowu na drugą stronę S17 będziemy musieli pojechać kolejne 2km do węzła. Czy będzie możliwość dojechania do mostu na Mienią, gdzie zaczyna się fajny singielek. Czy możliwości przejechania parkingowej będzie możliwość przedostania się na drugą stronę mostu w ciągu drogi S17 na Mienią. | ||
7. | Węzeł Zielonka S17 z DW631 [S8] | |
Zamieszczę tylko mapę planowanego węzła bez komentarza. | ||
8. | Góra Kalwaria DK50 | |
Wraz z obwodnicą Góry Kalwarii zmieni sie totalnie układ drogowy przy moście na Wiśle, być może powstanie nowy most. Jak będzie wyglądała nowa przeprawa przez most, nowy wiadukt nad ulicą Sw. Antoniego, jak będzie wyglądało skrzyżowanie z bezimienną drogą przy słupku 179. Czy nadal elementem krwawej pętli będzie podjazd po brukowanej drodze ? | 8. | Góra Kalwaria S79 |
Wraz z obwodnicą Góry Kalwarii zmieni się układ ulicy Zakalwaryjskiej. Pytanie czy będzie ślepą ulicą, czy jednak powstanie obiekt w ciągu tej drogi. Być może aby przekroczyć drogę ekspresową trzeba będzie pojechać do torów kolejowych, pod wiaduktem drogowym i wrócić do drogi. |